طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

چیه؟ چیکار میکنی ؟

1391/3/31 16:58
نویسنده : مامان طاها
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

این چیه ؟ اون چیه ؟ ووووووووووووووووسوالچیکار میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اللهی فدای پسر کنجکاوم بشم که هر لحظه مشغول کشف دنیای اطرافشه

هر صدای که میاد یا چیز تازه ای که میبینی زود میپرسی  نمنده؟؟؟؟؟(به فارسی چیه؟)ویا ازم میپرسی چیکار میکنی ؟ ویا وقتی تلویزیون نگاه میکنی و چیزی نظرت رو جلب میکنه شروع میکنی به سوال

چیه ؟ نی نی چیکار میکنه ؟ آقا یا خانوم  چیکار میکنه ؟و ..... امروز هم موقع تماشای تلویزیون با شنیدن صدای خنده بچه ای ازم پرسیدی نی نی نیه جولی؟(به فارسی:نی نی چرا میخنده )ووووووووووو

وای چه قشنگ سوال پرسیدنت با اون طرز حرف زدنت که لباتو غنچه میکنی و دل من رو میبری ماچ

عزیز دلم کنجکاویت رو خیلی دوس دارم هر چیز تازه ای که میبینی خیلی خوب و دقیق بازرسیش میکنی خیلی وقتها چیزای رو میبینی و نشونم میدی که من ندیدم

حتی وقتی یه حرفی رو بهت میگیم که یه کلمه جدید یا مفهوم خاصی رو داره زود میپرسی ......چیه ؟

دیگه مامانی باید خودم رو برای سوالات  بیشتر و عجیب و غریب ترت اماده کنم

niniweblog.com

خدایا کمکم کن و بهم سعادت و توان بده تا امانتی که بهم سپردی رو خوب تربیت کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

صونا
1 تیر 91 0:54
گل خاله خيلی دوست دارم
مامان آرینا موفرفری
2 تیر 91 17:26
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$


مرسی از حضورتون
زهرا
5 تیر 91 13:58
سلام به مامانی و آقا طاهای خوشگل و کنجکاوش...
واای مامانی قند تو دلم آب میشه از تصور خودم و نینی تو همچین موقعیت هایی..

خدا برات نگهش داره!!


ممنونم عزيزم.
مامان آرینا موفرفری
9 تیر 91 23:15
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک ttp://sheklak_mohammad.niniweblog.com
مامان آزاده
10 تیر 91 17:06
من دو ماهه که طاها رو از پوشک گرفتم، واقعا کار سختیه آخه پسر ما با اینکه خیلی شیطون وباهوشه هنوز صلاح نمیدونه جیشش رو بگه ! امیدوارم موفق باشیداما باید صبرتون زیاد باشه


انشاالله طاهای منم زودی با اين موضوع کنار بياد...
زهرا
20 تیر 91 10:12
سلااااام کوچولوی خاله....
ما بالاخره اومدیم.. با کلی خاطره که جهشی ازشون رد شدیم.. ههه
اسم گل پسری منم شده طاها... امیدوارم مثل خودت سرزنده باشه و با سوالاش کلافم کنه.


سلام...ممنون که بهمون سر زديد.
انشاالله به سلامتی نی نی گلت رو تو بغلت بگيری
مامان تارا
12 مرداد 91 0:39
سلام بر طاهای عزیزم ، خوبین شما مامانی؟ ماشاأالله طاها جون بزرگ شده خدا حفظش کنه بووووووووووووس برای پسری ناز
مامان شادی
24 مرداد 91 23:09
سلام وبلاگ شادی با مطلب نامه ای به مادران اذربایجان بروز شد خوشحال میشم سر بزنید