طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

عجب پسر با نمکی

1391/3/23 8:58
نویسنده : مامان طاها
1,112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی دوست دارم خیلی زیاد قلبماچ

چند روزی که میخوام یواش یواش آمادت کنم تا از پوشک بگیرمت برای همین هر وقت که میخوام پوشکت رو عوض کنم بهت میگم:مامانی دیگه بزرگ شدی هر وقت جیشت اومد به مامانی باید بگی تا بریم دستشویی واونجا جیش کنی ووووو و از این حرفها

تا اینکه یه روز مامانی مشغول تماشای فیلم بود و طاها جون و بابایی تو اتاق بودن که دیدم طاهایی بدوبدو اومد گفت :جدح دستشوییه( به فارسی :بریم دستشویی )niniweblog.com

منم که از تعجب همین جور مونده بودم از دستم گرفتی و مامانی رو کشون کشون بردی ...................

اگه گفین کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

تو اتاق خواب ............... اونجا چرا؟ میگم

تو اتاق بین دیوار رو پا تختی یه فاصله هست ,دیدم طاها رفت و ایستاد اونجا گفت :جیییییییییش

بعد با انگشت مثل اینکه یه دکمه فشار میده روی دیوار فشار داد گفت :آب توچودو(به فارسی:آب  میریزه)و داستاشو شست

niniweblog.com

مامانی رو بگو از خنده روده بر شده بودم ,آخه شیطون بلا این دیگه چه مدلیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صونا
23 خرداد 91 11:12
ای شيطون خاله دلم برات تنگ شده ناز نازی... آفرين که آقا شدی و می خوای پوشک رو بذاری کنار
بابای دوقلوها
30 خرداد 91 7:13
سلام
واقعا چه پسر با نمکی
خدا پشت و پناهت باشه


خدا دوقلوهای شما رو هم حفظ کنه