طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

وقتی که به دنیا آمدی

1390/10/26 9:07
نویسنده : مامان طاها
1,203 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که به دنیا آمدی ,باران میبارید چشمهایم را شست تا جور دیگر ببینم

وقتی که به دنیا آمدی ,چشمهایم روشن شد

وقتی که به دنیا آمدی خورشید به من سلام کرد و نور را به خانه ام آورد

وقتی که به دنیا آمدی,فهمیدم ,فهمیدم پاک ترین و معصوم ترین انسانها کودکانند

 وقتی که به دنیا آمدی ,فهمیدم زیبا ترین لبخند, لبخند کودکان است

 وقتی که به دنیا آمدی ,من عاشق تمام کودکان شدم با هر گریه شلن گریه کردم وبا هر خنده شان خندیدم

وقتی که به دنیا آمدی ,من خدا را بیشتر از هر زمانی شناختم

وقتی که به دنیا آمدی ,بهشت را به من هدیه کردند 

وقتی که به دنیا آمدی ,من عاشق شدم

                                         لایق شدم

                                                  مادر شدممادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ایلیا
26 دی 90 19:03
مرسی عزیزم از راهنمایی تون
مامان آیناز
26 دی 90 23:01
سلام از اینکه به ما سرزدید متشکرم .وبلاگتون با این عکس قشنگ خیلی عالی شده آفرین به این سلیقه