طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

خرگوش باهوشم

1390/10/26 9:05
نویسنده : مامان طاها
1,233 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تو رو شاکرم به خاطر نعمت بزرگی که به من دادی

پسر عزیزم ,شاهزاده کوچولویه من ,خدا رو به خاطر اینکه پسری مثل تو بهم داده شکر میکنم ,پسری سالم وباهوش و البته کمی شیطونکچشمک

حدود 10 روزه که برات تراشه های الماس رو شروع کردم ,توی این مدت خیلی متعجبم کردی ,خرگوش باهوشم پیشرفتت عالی بود توی این مدت 7 تا کلمه رو یاد گرفتی

دیروز طرفهای صبح کلمه دهان رو نشونت دادم ,زود جواب دادی ,بعد چند ساعت کارت هفتم رو درآورد تا کلمه جدید یادت بدم تا کارت رو دیدی گفتی :پیشانی .............................قلب

بدون اینکه من یادت بدم از توی سی دیت یاد گرفته بودی ,وای من وبابایی خیلی خوشحال شدیمبغل

فدای چشمایه قشنگت بشم ,آروزیه من سربلندی توست ,خدا همیشه پشت و پناهت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صونا
26 دی 90 13:27
آفرين شيطونک خاله... دست مامانی ندرده که باهات کار می کنه و تو هم باهاش کنار ميای ...