طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

حکایت غذا خوردن طاها

1390/9/20 13:10
نویسنده : مامان طاها
1,284 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم ,شاهزاده کوچولوی من ,خیلی دوست دارم

چند روزیه سر غذا نخوردن خیلی مامانی رو اذیت می کنی ,می دونم سرما خوردی و اون شربت ها رو که با کنجکاوی و اشتها  می خوری میل غذا خوردن رو ازت گرفته

میدونم که از اصرار مامانی به غذا خوردن خسته شدی و اون لحظه که قاشق رو توی دست مامانی میبینی پا به فرار میزاری و یه گوشه می ایستی و با جیغ اعتراض میکنی

ولی عزیز دلم کاش بدونی که چقدر دوست دارم و نگران سلامتی تو هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یک نفر
20 آذر 90 18:55
طاها کوچولو چرا غذا نمی خوری آخه چرا مامانی رو اینقدر اذیت می کنی آخه ان سا الله که زود زود این عادتت رو ترک کنی آفرین پسر گل
صونا
20 آذر 90 19:45
فريده جان کم غصه بخور گرسنه باشه خودش مياد غذا ميخواد... امروز جاتون خيلی خالی بود.