طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

مهندس کوچولو

1390/9/4 19:37
نویسنده : مامان طاها
912 بازدید
اشتراک گذاری

اللهی مامان فدای پسر مهندسش بشه ,دیروز بابایی میخواست چای ساز مامان رو درست کنه که پسر مهندسم زودتر از بابای شروع کرد آخه طاهایی مامان عاشق کارهای فنی هستش من هم زود دست به کار شدم و شکار لحظه کردم همچین که ازت عکس مگرفتم و قربون صدقه ات مرفتم یه قیافه جدی می گرفتی و زیر چشمی نگاهم می کردیعینک

فدات بشم مرد کوچلویه خونم ,در ضمن کلمه پیچ گوشتی رو هم یاد گرفتی و می گفتی (پیییی گوووو)ماچ

اینم مهندس کوچلوی مامانیبغل

مهندس کوچولو

بزرگ مرد کوچک

اما امروز یکم حالت خوب نیست و کمی تب داری و بی حوصله هستی البته زود با بابایی بردیمت دکتر و اقای دکتر گفت چیز حادی نیست نمیدونم سرما خوردی یا بازم دندون در میاری آخه شما هر وقت دندون در میاری اینجوری مریض میشی و بی اشتها

من هم که طاقت مریضی شما رو ندارمناراحت انگار دنیا برام تنگ شده , پسر گلم برات دعا میکنم که زود زود زود خوب بشی (انشا الله)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

صونا
4 آذر 90 20:08
فدات بشم مهندس ريزه
آفرين بهت که از حالا داری رو شغل آينده ات کار می کنی
انشاالله مامان و باباتو به آرزوشون برسونی.
اميدوارم حالت هم بهتر بشه و مامانی رو از نگرونی در بياری


ممنون خاله جون انشاالله,
مامان تارا
6 آذر 90 11:25
مرسي مامان طاها
مي بوسمت طاها جون


فاطمه معصومه
8 آذر 90 13:50
سلام موفق باشی.عزای حسینی تسلیت باد.
راستی نگفتید کدومتون بنابی هستین؟


سلام عزیزم من بنابی هستم
مامان آزاده
14 آذر 90 13:53
آرزو میکنم بزرگ شدی یه مهندس واقعی بشی عزیزم: