طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

خاطره پارک امروز

1391/3/7 0:34
نویسنده : مامان طاها
942 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم دوست دارم ماچ

امروز طاها جون از مامانی پارک میخواست ,با اون شیرین زبونیت به مامان گفتی :مامان سوشت جییییم جده پاکا(به فارسی :سویشرت بپوشم بریم پارک )

اللهی فدات بشم مامانی هم گفت نه الان سویشرت بپوشیم بریم سوار دوچرخه بشیم بریم یکم خرید کنیم

که باز هم با اون شیرین زبونیت و حالت سوالی و خواهشی گفتی:دوچرخه سویم جده پاکاااااااااا؟(ترجمه فارسی:دوچرخه سوارشم بریم پارک؟)niniweblog.com

تا اینکه شب شد و بابایی اومد و شام برداشتیم رفتیم پارکniniweblog.com

وای چه کیفی کردی :اینور اونور بدو بدو میکردی ,میرفتی رو صندلی ها و..........بعد شام مامانی شما رو برد طرف سرسرها (البته شام خوردن بابایی ادامه داشت)

وووووووووووووووووووووو.........................

طاها جون یاد گرفت که خودش به تنهایی و بدون کمک مامانی سر سره بازی کنه

تنهایی از پله ها بالا میرفتی و سر میخوردی و از اینکه من کمکت نمی کردم و خودت به تنهایی سر می خوردی ذوق زده میشدی ,مامنی چون هوا تاریک بود و چراغها کم نور نشد ازت عکس بگیرم

و من امروز  رو برات  ثبت میکنم که یک قدم دیگه بزرگ شدی قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 2:32
آفرین به پسر مستقل و شیرین زبون.
ستاره زمینی
7 خرداد 91 20:56
عزیز خاله چه شیرینه صحبت این سن. خدا نگهدارت باشه.


ممنون از لطفتون کاش آدرس وب میزاشتین بتون سر میزدیم
صونا
9 خرداد 91 13:25
آفرين گل پسر شيرين زبون... هميشه به گردش نازنازی خاله