طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

تولدت مبارک نفس مامانی و بابايی

1391/2/13 17:02
نویسنده : مامان طاها
917 بازدید
اشتراک گذاری

آن هنگام که درد وجودم را فرا گرفت تنها تو بودی که با ياد آمدنت آرامم می کردی...

آن روز سخت باران می باريد و نم نم باران درونم را می شست و نويد وجود توی نازنينم را می داد...بازنده

بابا هادی در کنارم بود و من در بحبوحه ی درد هر از گاهی نگاهم در نگاه بابا هادی می پيچيد و نگرانی و عشق به زندگی در چشمانش را به عيان می شد فهميد...قلب

آن روز باران می باريد و ارديبهشت ماه بود يعنی بهشت ماه ها...و توی عزيزم همچون فرشته ای کوچک از بهشت خداوند بر بهشت کوچک خانه دلمان پا نهادی...و من به يقين حس مادری را که سالها در نهاد مادرانه مادرم درک نکرده بودم آن روز زير نم نم باران به وضوح درک کردم...و فهميدم عشق يعنی اين...از نهادت کودک درونت را بر پايه ی عشق نهادن و پروراندن ذات مقدس الهی در درون کودک آينده ات...

باران می باريد تا برايم بفهماند که پاکی نوزادت به زلالی بارش ابرهای آسمانی ست که حکم خداوندی را اطاعت می نهند و بر زمين انسانها می بارد...آری! تو پاک و بودی و معصوم ...

گريه های کودکانه ات درونم را می پالاييد و روحم را به نيايش با خدا ترغيب تر می ساخت و از او برای آرامشت دعاها می خواندم و او را به ذات پاکش قسم می دادم تا تو را سلامت نگه دارد... و امروز به پاس لطف خداوند، او را هزاران بار شاکرم و بر درگاهش سجده ی شکر می گذارم...

طاهای عزيزم اينها را برايت می نگارم تا بدانی من تو را با عشق در وجودم پروراندم و با هزاران اميد و آرزو پرورشت می دهم تا در آينده ای نه چندان دور شاهد شکوفايی نهاده هايم در درونت باشم...

اميد زندگی ام آن روز که چشمانت را بر دنيا باز کردی من و بابايی و همه همراه با بارش باران چشمهايمان می باريد آخر تو زودتر از موعد به دنيا آمده بودی و من نگران روزهای بعدی ات بودم که چگونه خواهد شد و اکنون با گذر از سالها ناراحتی گذشته و دلهره های مادرانه ام را به پای شادی ها و سلامتی امروزت به باد فنا می سپارم و از اينکه امروز من و بابايی چون تويی نازنين را داريم بر خود می باليم و خرسنديم از وجود نازنينت در زندگيمان...

تو در چنين روزی درون تاريک و تنگ مامانی را که به حکم خانه ات بود ترک کردی و به خانه ای بزرگتر به نام دنيا پا نهادی تا در اين شاد زيستن ها در کنارمان باشی ...

نفس مامانی؛

از صميم قلبم برايت آرزو می کنم که تا ابد نفست جاودانه و عشقت در دلمان پايدار و زندگی ات تا ابد استوار و پا بر جا باشد...

عشق زندگی ام؛

تولدت مبارک و زندگی به کامت شيرين باد...انشاالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان پارساجون
13 اردیبهشت 91 17:29
تولدت مبارک


ممنون گل خاله
رادین عشق زندگی
13 اردیبهشت 91 18:56
کوچولو نازنازی تولدت مبارک دوستی جونم پیش منم بیا


ممنونم عزيزم
بابای دوقلوها
22 اردیبهشت 91 9:33
کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق وفلسفه وعقل وزبان کم دارم
قدرت شرح وبیان کم دارم
.........................................
روزتان گلباران



ممنونم از لطفتان...اميدوارم روزگار بر وفق مرادتان باشد و نی نی های ناز نازی شما هم سلامت و تندرست زير سايه بابا و مامان زندگی را به شادی نفس بزنند..