طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

طاها واین چند روز

1390/9/16 16:56
نویسنده : مامان طاها
813 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم چند وقتی بود که به وبت سر نزده بودم آخه گرفتار مریضیه شما بودم ,برای ماه محرم امسال کلی برات برنامه داشتم که هیچ کدوم نشد

خیلی دوست دارم جاهای تازه بری و چیزهای تازه ببینی و یاد بگیری ,اما بازم زمستان اومد و من برخلاف مراقبت شدید از شما بازم سرما خوردی البته سرماخوردگی رو از بابا هادی گرفتی (البته بماند که چقدر سر بابایی غر زدم که چقدر گفتم مراقب باش تا سرما نخوری دیدی طاها مریض شد) خوب بابایی هم تقصیر نداره آخه کارش عمرانی

البته دندون دراوردن شما هم اضافه شده بود به سرما خوردگیت ,چندوقت پیش دندونات خیلی درد می کرد آخه خیلی سخت دندون در میاری و تا دندونت از لثه بیرون نیاد اذیتت می کنه و تب می کنی

2روزی بود که تبت قطع نمیشد تا اینکه روز تاسوعا دیکه دیدم نه باید زود ببرمت دکتر خوشبختانه دکتر ت روزهای تعطیل هم چند ساعتی مطب هستش و بردیمت دکتر و...................

این روزها بازم بی اشتها شدی هیچی نمی خوری و اشک مامانی رو در میاری البته از وقتی به دنیا اومدی همینطوری بودی ومن همیشه غصه غذا نخوردنتو دارم ,تقریبا یکی دو ماه بود که شروع کرده بودی یکم خوب غذا خوردن و انقدر خوشحال بودم که نگو ولی خوشحالیم زیاد طول نکشید این چند روز بازم سر غذا خوردن ادا در میاری منم خیلی نگرانتم که خدای نکرده رشدت عقب بیفته ...........

چند روزی هم هستش که بد خواب شدی ,برخلاف غذا خوردنت خوابت خوبه هرچند توی جمع و نمی خوابی و با هر تق و توقی زود بیدار میشی و سرجمع خوش خوابی و این چند وقت شبها خیلی بد می خوابی شب ساعت 2 بیدار میشی و یکی دو ساعت طول میکشه تا بخوابی و برای همین من وبابایی یکم کمدچار کمبود خواب شدیم تفلک بابایی باید صبح زود هم سر کار باشه

خلاصه این چند روز ,روزهای سختی برامن بود و من آرزوی می کنم ای کاش بجای تو مریض بشم و تو هیچوقت مریض نشه

پسر گلم دیروز روز عاشورا بود و آقاجون جمشید 3 ساله که روز عاشورا نذری میده نصفی از این نذری هم برای شماست برای سلامتی شما ,

امسال نشد خوب کمک کنیم ولی امیدوارم سالهای بعد بریم کمک کنیم

سال قبل در دیگ رو شما باز کردید اما امسال خواب بودی و دیر رسیدیم و چون بی تابی می کردی نتونستم ازت عکس بگیرم و عکس سال قبل رو برات میزارم

نذری محرم سال قبل(طاها 7ماهه)

پسر عزیزم آرزوی من سلامتی تو هستش همیشه سالم و خندان باشی و گل خندت هیچ وقت پژمرده نشه (آمین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)