طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

لحظه های قشنگ

1390/8/25 18:06
نویسنده : مامان طاها
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

نیشخندامروز من وطاها فینقیلی یه روز خوب باهم داشتیم مثل همه ی روزها ,الان ساعت 24/5 بعداز ظهر روز 4شنبه هستش و طاهای مامان خوابیده ,مثل فرشته ها خواب

امروز صبح ساعت 30/5 صبح یه لحظه چشممو باز کردم دیدم جینقول پسرم خرس کوچولوشو بغل کرده وایستاده بالای سرم زود پاشودمو بغلش کردم ,خیلی تعجب کردم که خودش از تختش پایین اومده (آفرین هلوی مامان تشویق)بعد شیرش رو دادم وخوابید البته بعد از یکم شیطونیچشمک

بابایی که رفت مامانی و طاها با هم خوابیدن وحدود ساعت 30/9 پاشدیم و با هم صبحانه خوردیم ,خونه رو مرتب کردیم وکلی باهم بازی کردیم

یکی از شیطنتهای امروز طاها فینقیلی این بود که بعد از اینکه شیرش رو میخورد یکم از شیرش که ته شیشه شیر بود رو میرخت روی میز وبا دست قاطی میکرد من که متوجه میشدم تا می خواستم بیانم شروع می کرد به دویدن و خندیدننیشخندزبانخنده

اما طاها کوچولو از چیزی که خیلی خیلی خوشش میاد اینکه برای هر کار خوبش آفرین بگیم تشویق

کلی کیف میکنه و با خوشحالی اون من چند برابر خوشحال تر

امروز یکی از کار های خوب پسرم خوب غذا خوردن بود ویکی دیگه بازی با کارت اشکال که خیلی با دقت نگاه میکرد و جواب میدادتشویق

البته طاها امروز مثل همیشه دلش برای بابا هادی تنگ شده بود و عکس بابایی رو برداشته بود و میبوسید (عزیزم امیدوارم سایه بابای همیشه بالای سرمون باشه )

عشقم

نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)