طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

طاها در باغ شادونه

1390/11/2 11:57
نویسنده : مامان طاها
1,414 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با هم روز خوبی داشتیم والبته هرروز  من با شما  یه روز خوب وبه یاد موندنیه اما دیروز همش مامانی رو بغل می کردی و میبوسیدی ,دل من هم برات غش و ضعف میرفتniniweblog.com

بعد از ظهر بابایی تماس گرفت و گفت :قرار بره چرخهای ماشین رو عوض کنه و برای همین یکم دیر میاد ,من هم به بابایی گفتم بیاد من وشما رو ببره باغ شادونه

وقتی رسیدیم در باغ شادونه دیدیم رو درش نوشتن تا ساعت 5 بازه ولی چون درش باز بود گفتم بریم تو ,و به بابایی گفتم بره ,

وقتی رفتیم تو دیدیم خانومه می خواد بره  ولی به خاطر شما گفت یه یک ربعی بازی کنه

این سومین بار بود که مبردمت اونجا اول به دلیل سرد بودن هوا دیر به دیر میریم دوم اینکه وقت خواب و غذات بهم نخوره سومین اینکه هوا زود تاریک میشه ]ولی تابستون قول میدم زود به زود ببرمت آخه اونجا با ماشین ها خیلی کیف میکنی

تو یک ربعی که اونجا بودیم فقط با ماشین بازی کردی چند باری هم بردمت استخر توپ و تاب ولی زود رفتی سراغ ماشین هاniniweblog.com

ماشین ها رو میبردی روی ریل و حلشون میدادی

این هم عکسات

ماشین بازی

بازی

استخر توپ

تونل بازی

موقع رفتن بهت گفتم :طاها جون خاله می خواد بره خونشون ما هم باید بریم ,با کمال تعجب دیدم آروم اومدی نشستی روی صندلی تا کفشات رو بپوشنم بعد هم دستمو گرفتی تا بریم ,آخه دفعه های قبل موقع رفتن گریه میکردی اما فهمیدم که دیگه بزرگ شدی و یه آقایه مودب هستی

از اونجا رفتیم خونه مامان جون ,مبین هم اونجا بود کلی با هم بازی کردین ,خیلی خوشحال بودی و همش میخواستی از ته دل بخندی ,ادای مبین رو در میاوردی روی زمین قل میخوردی و میخندیدیniniweblog.com

من هم از خنده های تو دلم پر شادی میشد ,

اللهی همیشه دلت پر از شادی باشه عزیز دلم , سلطان قلبمniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابای دوقلوها
2 بهمن 90 12:28
سلام. طاها خیلی نازه ماشالله. از دوستان هر کس با تبادل لینک موافقه به وبلاگم سر بزنه و اعلاک کنه که بلینکیم
صونا
2 بهمن 90 23:57
طاهای نازم انشاالله هميشه شاد و خرم باشی. راستی چه جای با حالی برده تو رو مامانی...دست مامان فريده جون ندرده... گل پسر قند عسل دوست دارم
مامان آرینا موفرفری
3 بهمن 90 2:32
حسابی بازی کردی جیگر خاله.