طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

دیروز گل پسر مامان رفته بود آرایشگاه

1390/10/29 14:21
نویسنده : مامان طاها
1,794 بازدید
اشتراک گذاری

موهات خیلی بلند شده بود ماشالله رشد موهات خیلی خوبه تا حالا چند بار موهات رو کوتاه کردیم که دوبارش رو رفته بودی آرایشگاه , این دفعه مامانی هم اومد پیشت ,ماجرا از این قرار بود...............

خیلی وقت بود که میخواستیم موهات رو کوتاه کنیم که یه بار مامانی  موهات رو کوتاه کرد که اون هم از بس تکون خوردی خراب شد خلاصه بعد مدتی دیروزطرفهای ساعت 9 شب  بردیمت آرایشگاه ,تو و  بابایی رفتین آرایشگاه یاران من هم ماشین رو برداشتم رفتم خونه مامان جونینا ,بعد یک ربع بابا هادی زنگ زد که بیا دو نفری سر طاها رو گرم کنیم تا موهاشو کوتاه کنن من هم بدو بدو اومدم ,به یمن آقا طاها بالاخره ما هم رفتیم آرایشگاه مردانه خوشبختانه چون آخر وقت بود کسی اونجا نبود ,خلاصه بابایی دستات رو گرفته بود من سرت رو نگه داشته بودم آقای آرایشگر هم تندتند موهات رو کوتاه می کرد و شما هم یه ریز جیغ و داد و  گریه ,niniweblog.com

بین گریه هات هم شونه های رنگی که روی میز بود رو می خواستی اللهی فدات بشم که چقدر با نمک بودی ,بعد اومدن به خونه رفتی حموم و چه کیفی کردی به قول خودت (آب بازی )niniweblog.com

این هم عکس ای پسر مامان  بعد از اصلاحپسر خوشتیپ

این هم عکس آقا طاها بعد از حمام(وای چه کیفی میکنم من)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

صونا
29 دی 90 14:26
خاله موهات کوتاه کردی ماه شدی...راستی آقا طاها يه وقت بد نگذره با اينجور لم دادنت...


خاله میام من ببین چه آقایی شدم