طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

اعداد

1390/9/9 15:36
نویسنده : مامان طاها
956 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندپسر عزیزم دیشب یاد گرفتی اعداد رو بشموری خیلی خوشحال شدم و کلی ذوق کردم ,دیشب خونه مامان جونینا بودیم بابایی داشت چوب پردشون رو نسب می کرد و شما مثل همیشه شیطنت ,از نردبان بالا می رفتی با پیچ گوشتی ور میرفتی ووووووووووووو.............

خلاصه از در می رفتی از پنجره میومدی بالاخره آقاجون بغلت کرد تا با فندکش مشغولت کنه و می گفت یک,دو ,سه ,چیک و فندک رو روشن می کرد  چند لحظه بعد ....................

یچ ,دوووووووووو, ته, هوراهورا همه گفتن آفریین من گفتم :چهار و گفتی :چار

هر لحظه از کارهات برام شیرین و لذت بخشه از اینکه هستی خیلی خوشحالم و خدا رو شکر می کنم ماچ

گل پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان طاها
9 آذر 90 16:36
سلام خانمی ممنون از اینکه به ما سر میزنید چه جالب طآهای من هم اولین بار فندک رو تو دست بابا بزرګش دید وخوشش اومد عکست هم خیلی نازه دست مامان جونت درد نکنه خاله قربون اون دندونهای موشیت بشه[hr
سلام عزیزم ممنون ازتون
مامان آزاده
10 آذر 90 11:02
از وبلاگتون خوشم اومد خیلی جالب بود خوشحال میشم به وبلاگ پسر منم سری بزنید اسم پسر منم طاهاست


حتما خوشحال میشم


عزیزم آدرس وب رو نذاشتین لطفا آدرس وب بذارید تا به نینی کوچولویه شما هم سر بزنم
صونا
10 آذر 90 16:05
آفرين طاهای نازم


ممنون خاله جون
مامان محمد پوریا
10 آذر 90 17:50
آفرین
مامان امیر علی
11 آذر 90 16:04
طاها جون بوس بوس