طاها رضاییطاها رضایی، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

دنیای قشنگ طاها

هاپوووو

1390/9/8 14:01
نویسنده : مامان طاها
851 بازدید
اشتراک گذاری

 

چند روزی بود که  همش میگفتی هاپو روی کلاهت  هم عکس  هاپو رو نگاه می کردی و میبوسیدی  وقتی می خواستی با من بازی کنی صدای هاپو در میاوردی ,در بین عروسکهات هاپو نبود ,به فکر افتادم برات یه هاپو بخرم به بابا هادی زنگ زدم و گفتم لطفا اومدنی یه هاپو برای طاها بخر و.................لحظه ای که کادو رو باز کردی دیدنی بود بغلهورا

کلی ذوق کردی ,بغلش کردی و بوسیدیشماچ من هم از فرصت استفاده کردم و ازت چندتا عکس و فیلم گرفتم بعد رفتم و همه عروسکهات رو آوردم ریختم وسط حال مونده بودی با کدوم بازی کنی دلت می خواست همشون رو یه جا بغل کنی دستای کوچیکت رو باز می کردی و میخوابیدی روشون برای یکی لالا میگفتی ,یکی رو ناز می کردی ,یکی رو صداش رو در میاوردی و........................هورا

وقت خواب هم هاپو رو بغل کردی و خوابیدی خواب

بابا جون دستت درد نکنهقلب

من وبابای و هاپو

هاپو جون

دوست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

mamane radin
9 آذر 90 14:40
سلام.خوشحالم دوست خوبم که وبلاگ رادین براتون مفید شده. من هم شما رو لینک کردم.


خیلی خوشحالم که به ما سر زدین رادین جون رو ببوسید
صونا
9 آذر 90 14:58
دست بابا هادی درد نکنه... هاپوت خيلی نازه مبارکت باشه فينقيلی خاله


ممنون خاله جون
mamane radin
12 آذر 90 12:52
سلام عزیزم .خوشحالم از اینکه مطالب برات جالب هستن. میبوسمت.